2010. november 4., csütörtök

Trillium újratöltve



Nem hagy nyugodni ez a minta... Bemutatom a modellt ismét, kicsit szabadon értelmeztem, de azért talán ráismerni :-) Ritkán peyote-ozom kásával, de ez a virág szerintem jól viseli. És még nincs vége a hármasszirom-korszaknak, tervben van karkötő is, no és karácsonyi színekkel is vannak ötleteim. Folyt. köv.
Minta: még mindig Diane Fitzgerald.

És egy kis szolgálati közlemény, ismét van két új olvasóm, ez alkalomból köszöntöm Chinitát és Kerstint (Hallo Kerstin, wilkommen!), és persze köszönöm nektek kedves 45 régebbi olvasó, hogy be-benéztek, és mindenki másnak aki idetéved - olyan sok örömet jelent nekem, hogy vagytok. Meg sem érdemellek benneteket, de gyertek a jövőben is!

8 megjegyzés:

  1. Dehogyis nem!Nagyon klassz dolgokat mutatsz, érdemes hozzád ötletelés céljából is benézni!!! Ez a hármas szirom is teljesen elbűvölt,de nem is tudom,hogy bele merek-e vágni!

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki!
    Karácsonyi színekben? Hűűű.Jól hangzik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasszak ezek a szirmocskák és úgy bírom, hogy mindig találsz hozzá modellt is!:))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most már 48, szerény személyem.:)
    Én biztosan jövök még!!!!!
    Karácsonyi színek?:)
    Nagyon szép lettt!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! Tímea, de jó, hogy jöttél, olyan szépeket láttam nálad!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett, csodás színeket választottál, gratulálok. :)

    VálaszTörlés
  7. Azt hittem már,hogy a gazdasági válság mellett,alkotói válság is van! :)
    Oly régen láttunk tőled újat!
    De örülök,hogy nincs!
    Csodaszép őszi színek,egyszerű letisztult forma!
    Tetszik.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Ez ismét nagyon szép lett!!! A karkötőre nagyon kíváncsi vagyok!! :-)

    VálaszTörlés