2010. december 17., péntek

Ajándékok, nyeremények, egyéb jók 1. rész

Sorozat következik, majdnem szappanopera-hosszúságú :) Első gondolatom az volt, hogy egy bejegyzésbe szuszakolom az utóbbi hetek örömét, de olyan sok jutott belőle, hogy egybe nem fér bele! Bevallom nektek, egy-két könnycsepp is pottyant a klaviatúrára, borítékokra. Amikor még nem blogoltam, azt gondoltam, az olyan személytelen dolog... Hogy én mekkorát tévedtem! Az elmúlt pár hónap alatt megismertem a blogoszféra jó pár kreatívkodó csillagocskáját, barátságok köttettek az éteren át sőt, személyesen is, a gyöngyfűzésen kívül számos eddig kevéssé ismert kreatív tevékenységgel ismerkedem, csodajó recepteket gyűjtöttem és próbáltam ki. Köszönöm nektek a sok élményt, szépséget, inspirációt! (És persze köszönöm a Google Incorporated-nek a Bloggert :D Könnycsap ideiglenesen elzárva!)

Ezt a szépséges, vidámságos Mikulás-bogyót Tímel gyöngy-, blog- és lelki barátomtól kaptam, szerintem süt róla, hogy az ő keze munkája! Pár napig le se vettem, maximum a fürdőszobában :) most már ha nincs rajtam, a fűzősarkom falán lógatom, hogy lássam. Timi, köszönöm hogy vagy, efhariszto kiriamu!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok nagyon szép Mikulás-bogyós!
    Ami pedig a bevezetőt illeti, számból szoltál!
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Egy csepp, két csepp, öt csepp meg tíz...
    Ez jutott eszembe :)
    A blogolásról én is ezt gondolom :)

    Adrimu, parakalo poli :)
    Én is köszönöm, hogy Vagy nekem :)

    VálaszTörlés
  3. Igazi Tímel darab, csipet rózsaszínnel. :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépet kaptál! Ezek a bogyók a gyengéim :-))

    VálaszTörlés