2010. december 22., szerda

Ajándékok, nyeremények, egyéb jók 4. rész




Belinda világába azóta rendszeresen kirándulok, mióta először odatévedtem. Amikor meghirdette adventi ajándékozós játékát, tudtam mindjárt, hogy ott a helyem! Az egyik legizgalmasabb játék volt, köszönöm itt is Belinda, nagy munka lehetett, de ha feleannyira élvezted mint mi résztvevők, akkor neked is nagyon jó volt :)

Én a karácsonyi karkötőt ajánlottam fel, már postáztam, izgatottan várom az értesítést a megérkeztéről. És megint nagyon szerencsés voltam, Pálfalvi Zsuzsi gyönyörű, elegáns karkötőjét és fülbevalóját sorsolta ki nekem Belinda. Élőben még talán szebb mint a képen! Nagyon köszönöm Zsuzsi, örömmel fogom viselni. És a csomagolás... képzeljétek, horgolt szaloncukorba volt rejtve:) Azonkívül kaptam még egy csipkés-organzás szaloncukrot, karácsonyi lógicsa díszt rénszarvassal, kiscsengőt is. Meg sem érdemlek ennyi jót! Olyan jó kedvem lett ezen a ködös, csúnyácska ügyintézős-rohangálós-triplafrontos napon, hogy csak na! A képeket Zsuzsitól csakliztam, persze az ő engedélyével.

Zsuzsi még tetézte is az örömet, és kreatív blogger díjjal tüntetett ki. Köszönöm, örülök és büszke vagyok rá. Nem vagyok az az ember aki ahol szabályt lát megszegi, de úgy hiszem, ennek a díjnak a szabályait, baráti társaságban szabad kicsit rugalmasan kezelni, úgyhogy továbbadom mindannyiótoknak - mert megérdemlitek!

2 megjegyzés:

  1. A dijat tuti megérdemled, én is neked adnám, nagyon kreativ vagy, elképesztően jók a munkáid, és neked köszönhetően nagyon sok érdekes blogra látogathattam el, tanulhattam és láthattam csodákat. Köszönöm a kedves és állandó kommentjeidet is. Nagyszerű ember vagy!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Drága Adrienn! Nagyon örülök, hogy örültél a kis csomagomnak és bocs, hogy csak most értem ide hozzád! Erősen elfoglaltam magam és foglalt el más az ó év végén és az új elején.És hogy is felejthettelek volna ki a díjazottak közül!Annyi szépséges dolog kerül ki a kezeid közül,csodállak érte! Timikét pedig nem akarom ismételni, de az ő gondolatai az enyémek is!pussz:)

    VálaszTörlés