2018. június 3., vasárnap

Hahó!

Sziasztok!!!!

Hát ugye háttal nem kezdünk mondatot, de most nagyjából csak hátogásra vagyok képes, annyira el sem hiszem, hogy itt vagyok :) Rettentő sok víz lefolyt a Borbuggyan folyón, mióta elhagytam a blogvilágot. Mentségem nincs, csak annyi, hogy elsodort a nagy büdös élet, viszont nagyon hiányoztatok... időnként olyan nagyon, hogy megpróbáltam belépni a saját blogomba, de nem sikerült :( A jelszavam elfeledtem, és ez a guglis blogger semmiképpen nem akart felismerni, hiába próbálkoztam. Segítséget sem nagyon tudtam kérni, mertmivelhogy nem tudtam a jelszóm, nem tudtam a gugli help centerben sem megkérdezni, hogy lépjek be ahhoz, hogy kérdezni tudjak :) 



Időnként megpróbáltam, kaptam is e-mailben mindenféle kódokat, amiket aztán nem ismert fel a nemtommicsoda. Ma megint eszembe jutott, hogy megpróbálom, és fogalmam sincs, mit csináltam másképp, de kértem új jelszót, kaptam egy kódot, beírtam az új jelszót, és itt vagyok :) :) :) 

És most izgatottan várom, jár-e erre valaki aki még emlékszik rám. Egyben jól megnézem, kinél mi újság. Aztán majd meglátjuk, feléled-e Cimbilimbi blogoldája. 

Sok-sok puszi nektek!

C.

7 megjegyzés:

  1. Kérj és megadatik! Kopogtass és ajtót nyitnak!
    Működik a világ!!!!! Ma reggel azon gondolkodtam, hogy szükségem lenne segítségre: soksoksok pozitív gondolatra, mesére vagy bármi, amibe kapaszkodhatnék... És tádám! Annyira örülök. Nagyon. Köszönöm! Szeretlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marikám, én is szeretlek és de örülök, hogy írtál! Egyszer válaszoltam neked e-mailben de elkavarodtunk egymástól :) Ha írsz, válaszolni fogok, ígérem! Szeretném tudni mi van veled. Ölellek, Cimbi

      Törlés
  2. Ma láttam a bejegyzésedet a blogomon...meg egy csomó kommentet is, van ami még májusi, valamiért nem hozta a felület...a lényeg, újra itt vagy, és ennek örülök:)

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó újra hallani felőled :) Régen sokat látogattam a blogodat (csak a kommentelés nem ment), kicsit aggódtam is, mikor "eltűntél". Jó tudni, hogy megvagy :)

    VálaszTörlés
  4. Oh! Én csak most tévedtem erre!!!
    Imádtam a meséidet! Sokáig visszajártam, hogy hátha... nagyon nagyon hiányoztak az írásaid.
    Aztán az élet engem is elsodort...
    Nagyon nagyon örülnék, ha fel tudnánk venni újra az élet fonalát! :-D

    VálaszTörlés
  5. Cimbike drága, már megint eltűntél...

    VálaszTörlés
  6. Cimbi nekem nagyon hiányzik a régi jó kis "blogolás"!

    VálaszTörlés