2010. szeptember 11., szombat

Életjel


Most úgy csinálok, mint az igazi blogisták, akiket olvas is valaki :-) Gyöngyölök most is, szerintem egy napig sem bírnám nélküle, de fényképezni most nem volt lehetőség. Na de majd... lesz itt még napsütés, gyöngytyúkok nyara!
Mostanában igyekszem igencsak rozsdás orosz tudásomat szidolozni, és a kellemeset összekötve a hasznossal regeltem a Biser.info-ra. Már jártam ott sokszor, de most a közösség tagja lettem hivatalosan. Amellett, hogy oroszul olvasok, írok, nagy élmény egy olyan fórumon lenni, ahol minden másodpercben kb. 500 felhasználó van. Írtam három sor bemutatkozást, amit fél óra alatt 100-an megnéztek, és sokan kommenteltek üdvözlésképpen. Az egyik gyártmányom fenn volt egy napig a főoldalon, mert olyan sokan lájkolták :-)
Aki nem látott még orosz (vagy inkább volt cöcöcöpö, FÁK, bár a kettő nem ugyanaz) gyöngyalkotásokat, érdemes ellátogatni akár erre az oldalra. Olyan nagyon-nagyon... imádom, hogy minden nagy és nagyon és nagyléptékű: a kultúra, a távolságok, a lelkük, a smink a csudaszép lányok arcán. Most EZ a kedvencem, és ez még egy szolid, aprócska darab :-)


Úgyhogy ha valaki mégis idetévedt véletlenül, nézzen majd vissza, mert lesz itt nemsokára nagyon-nagyon piros nyakék, harangvirágocska, és amire még gyöngyöt össze tudok szedni.

És hogy kép nélkül ne múljon el bejegyzés, küldök egy orosz menyasszonykát, úgyis mint береза, vagyis nyírfácskát!

2 megjegyzés: