2011. július 23., szombat

Gyöngyös a cérnásnak...



... küldött ajándékot, mégpedig játékszületésnapi játék alkalmával :) Latinka ajándéklánc játéka, amelynek visszaeső résztvevője vagyok, két éves. Ebből az alkalomból indította Magdi az adós-kapós játékot.

Györgyinek készítettem ezt a nyakláncot - nem is tudom, miért olyan zöld?!? :)) A héten révbe ért, úgyhogy mutathatom. Viseld örömmel Györgyi, nekem sok örömem telt az elkészítésében! Külön öröm volt nem gyöngyösnek fűzni, hanem oda, ahol vélhetően nem lóg minden szögön, lámpaernyőn és minden elképzelhető felületen gyöngyös nyaklánc :)



Györgyi foltvarr - ööö... foltot varr - hát pecsvörközik, na, értitek ugye :) Amilyen elismerőleg nyilatkozik ő a gyöngyösökről, olyan erősen tátom a számat a varrótudománya láttán, lévén a gyöngyvarrótű villogtatásán kívül max. egy kis zokni-stoppolásra, vagy gombfelvarrásra vagyok képes.

Ezzel a nyaklánccal hivatalosan is bejelentem esőcsinálói tevékenységemet - a FEOR kódját még nem találtam meg a Foglalkozások Egységes Osztályozási Rendszerében :) A múltkori, esőkívánó Krasznás bejegyzésem közzététele után nagyjából fél órával elkezdett esni, és azóta kisebb kihagyásokkal folyamatosan vagy esik, vagy zuhog, vagy szakad :) Azt hiszem, nem várom ki míg nyaralni, napozni vágyó olvasóim bősz átkokat szórnak fejemre, hanem lemegyek alfába és kitalálok valami napelőcsalogató ékszert :D

Szép hétvégét!

Medál minta: Swirling Sun by Hatsumi Oshitani, Bead&Button 2008/8. Arigatou gozaimasu!

11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a lánc,igazi különlegesség!Nagyon szép munka!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, ezek a színek a szívembe lopták, magukat. Ami az esőcsinálást illeti, készíts egy másik Krasznát sárgából, s vond vissza a varázslatot:)))))

    VálaszTörlés
  3. De gyönyörű!!!

    Nana,csak óvatosan azzal az alfa álapottal, én kifejezetten szeretem az esőt akár épp pötyög,akár ömlik:)

    VálaszTörlés
  4. A nyaklánc nagyon szép,de áruld már el,hogy csinálod az esőt és merre? Sajnos itt felénk Békés megyének ebben a csücskében több,mint egy hónapja könyörgünk esőért,a muskátlim és a levendulám,ami köztudottan bírja szárazságot ,már éppen kihalófélben van locsolással és anélkül is!
    Kedves Cimbilimbi boszorkány,áldjuk majd a neved,ha felénk is küldesz abból az égi locsolóból!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, irigykedek kicsit, mert a tied már kész, én viszont még csak a kitalálás stádiumában vagyok.

    VálaszTörlés
  6. Te tényleg varázsló vagy akár olvastad a bejegyzést,akár nem! Ahogy írtam Neked 1/2 óra múlva végre eleredt az eső,de nem is akármilyen! Most már tudom,hová kell fordulnom aszály idején! Köszi:)))Kata

    VálaszTörlés
  7. Jujjjj,de szép! Györgyi megérdemli,Ő is nagyon szépet küldött nekem:))

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus szépségeket készítettél mióta nem jártam Nálad, egyik ámulatból a másikba esek!! Gyönyörű mindegyik a színek pedig csodásak!!!

    VálaszTörlés
  9. Írtam ide egy kommentet 2 napja!!! Az volt benne, hogy szerintem ez a szépséges medál egy forgószélre hasonlít és azért hozza az esőt!...Így könnyű esőcsinálónak lenni!:)))
    Lehet, hogy máshová írtam azt a hozzászólást?:((( Nyugtass meg, hogy nem vagyok ennyire... hogyismondjam...enyhén szólva nem tudom kifejezni magam dühömben!:(
    Gyönyörű ez a kék, a közepe főleg - ezt is írtam...

    VálaszTörlés