2011. szeptember 5., hétfő

Kék mese még többedik fejezet - Vilya



A tündék Három Gyűrűje közül a leghatalmasabb volt - ha méltó kéz viselte, gyógyított, nemes célú küldetésben segítséget adott. A Harmadkorban Elrond őrizte, a féltündék királya, Völgyzugoly ura, a Gyűrű-Tanács vezetője. Szauron bukásával a gyűrű ereje elenyészett, és őrizője magával vitte a Tengerentúlra - ott földi szem számára láthatatlanul pihen, mindaddig amíg a Gonosz egy újabb szolgája erőre nem kap...

A legnagyobb tünde-gyűrűt hoztam el nektek ma, aranya megsötétült az évezredek során, ám a kék kő ma is a régi fénnyel ragyog - vigyázzon rátok utatokon!



U.I. - Hogy Elrondot pont erre a hétre tartogattam, annak oka van, a féltündék urainak lesz még szerepe a héten. Látogassatok meg csütörtökön, addig lakat a számon :)

Minta: egyszerű R.A.W. befoglalás, hármas és négyes csiszoltakkal, kis díszítéssel. A napon úgy ragyog, hogy csak na :)

7 megjegyzés:

  1. Csodálatos ez a gyűrű, és fantasztikusan jók a fotóid!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem en vagyok az egyetlen aki nem olvasta a Gyuruk urat. ( nem volt idom naaaa ),de attol fuggetlenul nagyon nagyon tetszik a mesesorozatod es a gyuru is gyonyoru lett :)
    Jovok csutortokon is

    VálaszTörlés
  3. Imádom hogy van még rajtam kívül is aki imádja a meséket a gyöngyösök között,alig várom mit írsz nap mint nap,imádom olvasni!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Én sem olvastam a Gyűrűk urát, de nem is baj, mert a Cimbi írásai fantasztikusak, mindíg várom a folytatást és még csodás ékszerekről is láthatok képeket!!

    VálaszTörlés
  5. Én sem olvastam hihi, de már nem is akarom. Így szeretném megismerni a továbbiakban is általad! :-)
    A gyűrű meseszép!!

    VálaszTörlés
  6. Cimbike!
    Imádatosak a "meséid"...a hozzá tartozó ékszerekkel együtt!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Szuper a gyűrű, elegáns csillogó és irtó mutatós és a mese is klassz.

    VálaszTörlés