2010. október 25., hétfő

Amidala for her little black dress



Kedves ismerősöm talányosan mosolyogva kért egy "nagyon szolidan dögös" medált fekete koktélruhájához, ennél többet nem is volt hajlandó elárulni. Imádom az egyértelmű rendeléseket... :-) Úgy döntöttem, meg sem próbálom kitalálni, mit jelenthet számára a fenti szóösszetétel, lementem alfába és ezzel jöttem fel. Amidala nagyon-nagyon, a piros nálam a legdögösebb szín, a fekete-arany szolid... A főpróba előtt azért megkértem a hölgyet, fejtse ki tán, mi van a fejében. Úgysem hiszitek el, de a válasz a következő volt: "Hát van neked az a zöldes, csillogós közepű medálod, na az pirossal és feketével például..." Az övé lett, bársonyszalagra fogja tenni. Mi ebből a tanulság? Mondjuk, hogy felesleges kínozni magam, hogy más fejébe bújjak és kitaláljam a gondolatait... vagy hogy rokonlelkek vagyunk... vagy hogy mindent az ügyfélért, legyen az akár gondolatolvasás :-D

A borús időben, rossz hangulatban készített képet kicsit agyonnyúztam; messziről, kicsiben, hunyorítva nézve azért nagyjából oké!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a medál! A humorod pedig mindent visz! Ha legközelebb lemész alfába, vigyázz kire hangolódsz rá, még kitalálod másnak a gondolatait is. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, még így az "agyonnyúzott" képen is!
    Nagyon bejön a stílusod nekem, s nemcsak a gyöngyözésre gondoltam:-))))

    VálaszTörlés
  3. Hát Adrienn, megint valami csodásat alkottál! Gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
  4. A piros-fekete ütős páros :)
    Jól néz ki.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon elegáns lett!
    Jól fog mutatni a fekete koktélruhával!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! Az a legjobb, hogy tényleg így volt, igaz, hogy sokat mutogattam neki a zöld Amidalát, de ettől még bármire is gondolhatott volna! Majd képet készíttetek a tulajdonossal jó időben, esetleg ruhástól, hogy az összhatás kiderüljön.

    VálaszTörlés
  7. De jó hogy nem csak nézni lehet, hanem olvasni is.:)Mindkettő kellemes!!

    VálaszTörlés