2010. október 6., szerda

Róka koma csillaggal a homlokán



Az úgy volt, hogy elkezdtem egy karkötőt a kedves piros és fekete színekkel. Kis háromszögekből áll, jó pepecselős, és egy idő után úgy meguntam fűzni, hogy csillagokat láttam. Gyorsan elkezdtem hozzá egy háromszög medált, aztán mivel a 6mm-es swarik azt mondták, hogy még kell pár sor mögéjük, gondoltam, miért ne lehetne hatszög? Engem egy rókára emlékeztet, igaz, hogy pukli van a fején és harmadik szeme, de a mesebeli rókának olyan is lehet :-))

11 megjegyzés:

  1. Naaaggyon tetszik a rókád!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes!
    Gratulálok!
    És az utóbbi időben,csak remek fotókat készítettél!
    Ez is Az! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes, jópofa, a róka, a medál pedig nagyon elegáns.

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a kis Vuk!:-)))
    Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Remek a medál, édes a mesebeli róka-hasonlat, csak gratulálni tudok

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép, úúúgy tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon "rókás" lett! Nagyon-nagyon aranyos!!!! :-)

    VálaszTörlés
  8. Ezen a hasonlaton jót nevettem!:) Nagyon klasz, egyedi medál lett!!

    VálaszTörlés