2010. október 15., péntek

Nekem a postás is gyöngyöt hoz :-)

És nem csak ha interneten rendelek! Nemrég kinyílt Tímel bűvös szelencéje, és az én nevem dobta ki! Ezt a csudásan színes, vidám nyakbavalót kaptam. Hogy miért különösen kedves nekem? Hát mert jó ránézni, jó hordani, és végül: mert nem a random.org sorsolta ki a nevem, hanem Tímelnek az én kommentem tetszett a legjobban :-) Olyan jó játék volt, hogy feliratkoztam a megjegyzésekre, és állandóan visszajártam vihogni! Köszönöm Timi, boldog születésnapot még egyszer! Jövőre veletek ugyanott, remélem :-)


És még mindig Tímel, és még mindig gyöngy: csereberére ajánlotta ezt az édes-kedves-aranyos-csillogós harangvirágos nyakláncot és a hozzávaló karkötőt. Szarka-módra lacsaptam a cserére, és már az enyémek! És mert ugyebár cserebere, a berét most készítem Timinek, nemsokára postázom, majd mutatom. Efhariszto para poli, Tímel!




***photos courtesy of Tímel Manuafaktúra***

2 megjegyzés:

  1. Parakaló:)
    Legyen benne papapapapara poli örömöd :)
    Biztos lesz még játékom, és azt hiszem az is szubjektív lesz :) Gondoltam 4 soros versesre, e-betűsre, ángolosra, , mesésre, lehetetlen szavak megadására, amit be kell építeni a kommentbe,meg mindenfélére. Majd meglátjuk mihez lesz hangulatom :)
    Szeretettel várlak rá majd:)

    VálaszTörlés
  2. Nahát, Te nyerted Tímel aranyos ....nem tudom minek nevezzem..., műveletlen vagyok gyöngy területen, szóval ezt a kedves, bájos játékos, sokszínű csodát???? Hordd egészséggel, mázlista!!!:)) Én nem hordok szinte semmit..., csak imádom! Plátói!:)) Azért ezt felvettem volna azt hiszem.., de mihez is?:)
    Az is számított, hogy ki kommentelt legjobban? Erre sem figyeltem, pedig még kifacsarhattam volna magamból ezt-azt, de már késő! Tanulság levonva!
    Örülök, hogy egymásra találtunk!:)

    VálaszTörlés